Borsa da kazanabilmek için ne yapmalıyız

Borsa da kazanabilmek
Borsa da kazanabilmek ;
Borsa denince akla ilk gelen kısa yoldan para kazanmak geliyor herkesin aklına,fakat işin içine girdiğimiz de bakıyoruz ki sonuçları bizim istediğimiz gibi olmuyor.Büyük hayal kırıklığı,para ve moral kaybı başlıca sonuç faktörü olarak karşımıza çıkıyor.Borsa bilgi,tecrübe,analiz ve risk faktörlerini hesaba katmadan genellikle para kazandırmaz.Borsa da kazanabilmek için ne yapmalıyız ?,Borsa da kazanmak için bir sistem var mı ? bu gibi aklımıza gelebilecek yüzlerce soru oluştuğunda insan acaba diyor.Bu tür soruların cevabını mutlaka var olduğunu bildiği için araştırma yoluna gidiyor.Bende zamanında araştırdım.Benim bu konuda tek artım bu işi bilmem ve piyasada oluşan kaynakların tarafsızca analiz edebilmemi sağladı.Bir çok teknik ve sistemleri bizzat denedim,uyguladım,tutarlı ve istediğimiz sonuçları verebilen teknik olan hisse bulma tekniği ,sisteme bağlı kalmak,sistemi kullanmak güzel para kazanmak için çok büyük fırsatlar sundu.Bu sistemi anlatan ve kullanan biri olarak bu fırsatı küçük yatırımcılarında kullanması için  bu yazıyı yazma gereği duydum.Sistemi detaylı incelemek isterseniz,   Buradan ulaşabilirsiniz

Yorumlar

  1. Ücretsiz portföy yönetimi ve raporlama için dodni.blogspot.com.tr adresindeki yazılımı denemenizde fayda var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder